Informasjon for sponsorer

Kampanjen finansieres som et sponsorat, og alle sponsormidler går til å gjøre kampanjen så bra som mulig. Ta gjerne kontakt med prosjektleder ved spørsmål.

Sponsorer får følgende effekt ved å delta:

Målgrupper Sponsoratet snakker med hele håndverksbransjen. Og forbrukerne.

Always on Konkurransen går over 5 måneder, og gjentas årlig.

Engasjement Kjemperespons fra bransjeaktører og publikum, som aktivt deler konseptet.

Verdier Kun positive verdiassosiasjoner: Hyggelig - Dyktig - Serviceinnstilt - Seriøs

Posisjon Stå sammen med store, kjente varemerker. Blokkere konkurrenter ved at NHH kun har med én aktør fra hver kategori

Markedsføring Kampanjen har meget omfattende distribusjon (logo/ video/produktplassering, etc.) i mange kanaler, og treffer millioner av nordmenn hvert år:

  • Synlighet på kampanjesiden
  • Digitale banner i ulike kanaler
  • Sosiale medier; Facebook, Instagram, Snapchat
  • Tradisjonelle medier
  • Alle deltakerne deler kampanjen i egne kanaler