Informasjon for sponsorer

Prosjektet finansieres som et sponsorat, og alle sponsormidler går til å gjøre kåringen så bra som mulig. Ta gjerne kontakt med prosjektleder ved spørsmål.

Sponsorer får følgende effekt ved å delta:

  • Målgrupper Sponsoratet snakker med hele håndverksbransjen. Og forbrukerne.
  • Always on Kåringen går over 5 måneder, og gjentas årlig.
  • Engasjement Kjemperespons fra bransjeaktører og publikum, som aktivt deler konseptet.
  • Verdier Kun positive verdiassosiasjoner: Hyggelig - Dyktig - Serviceinnstilt - Seriøs
  • Posisjon Stå sammen med store, kjente varemerker. Løfte håndverksbransjen og vise samfunnsansvar, og bidra til å styrke rekrutteringen til yrkesfagene.

Markedsføring Nøkkeltall fra 2023:

  • Kjennskap i befolkningen 56%. 80% blant håndverkerne. (Norstat, okt 23)
  • Rekkevidde i sosiale medier - 5 millioner
  • 277 000 stemmer fra publikum
  • 3819 nominasjoner
  • 230 PR-oppslag

Prosjektet er Norges største kommunikasjonsplattform innen håndverksbransjen. Vi har meget omfattende distribusjon (logo/ video/produktplassering, etc.) i mange kanaler:

  • Synlighet på kampanjesiden
  • Digitale banner i ulike kanaler
  • Sosiale medier; Facebook, Instagram, Snapchat, LinkedIn
  • Utendørs
  • Tradisjonelle medier
  • Event
  • Alle deltakerne deler kampanjen i egne kanaler
;