Partnere & Sponsorer
Sponsorer får følgende effekt ved å delta:
Målgrupper Sponsoratet snakker med hele håndverksbransjen. Og forbrukerne. Always on Konkurransen går over 5 måneder, og gjentas årlig. Engasjement Kjemperespons fra bransjeaktører og publikum, som aktivt deler konseptet. Verdier Kun positive verdiassosiasjoner: Hyggelig - Dyktig - Serviceinnstilt - Seriøs Posisjon Stå sammen med store, kjente varemerker. Løfte håndverksbransjen og vise samfunnsansvar, og bidra til å styrke rekrutteringen til yrkesfagene.
Markedsføring Nøkkeltall fra 2020:
- Kjennskap i befolkningen 37% (opp fra 21% i 2020)
- Rekkevidde i sosiale medier - 4,3 millioner
- 364 000 stemmer fra publikum
- 3 600 nominerte håndverkere
Prosjektet har meget omfattende distribusjon (logo/ video/produktplassering, etc.) i mange kanaler::
- Synlighet på kampanjesiden
- Digitale banner i ulike kanaler
- Sosiale medier; Facebook, Instagram, Snapchat
- Tradisjonelle medier
- Alle deltakerne deler kampanjen i egne kanaler