Informasjon for sponsorer

Prosjektet finansieres som et sponsorat, og alle sponsormidler går til å gjøre kampanjen så bra som mulig. Ta gjerne kontakt med prosjektleder ved spørsmål.

Sponsorer får følgende effekt ved å delta:

Målgrupper Sponsoratet snakker med hele håndverksbransjen. Og forbrukerne. Always on Konkurransen går over 5 måneder, og gjentas årlig. Engasjement Kjemperespons fra bransjeaktører og publikum, som aktivt deler konseptet. Verdier Kun positive verdiassosiasjoner: Hyggelig - Dyktig - Serviceinnstilt - Seriøs Posisjon Stå sammen med store, kjente varemerker. Løfte håndverksbransjen og vise samfunnsansvar, og bidra til å styrke rekrutteringen til yrkesfagene.

Markedsføring Nøkkeltall fra 2020:

  • Kjennskap i befolkningen 37% (opp fra 21% i 2020)
  • Rekkevidde i sosiale medier - 4,3 millioner
  • 364 000 stemmer fra publikum
  • 3 600 nominerte håndverkere

Prosjektet har meget omfattende distribusjon (logo/ video/produktplassering, etc.) i mange kanaler::

  • Synlighet på kampanjesiden
  • Digitale banner i ulike kanaler
  • Sosiale medier; Facebook, Instagram, Snapchat
  • Tradisjonelle medier
  • Alle deltakerne deler kampanjen i egne kanaler
Partnere & Sponsorer